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L'approvisionnement en commun : Partie I - Les enjeux du secteur québécois de la santéBEAULIEU, M; NOLLET, J.1999, 20 p.Book
Direct Purchase As a Function of Interlibrary Loan : Buying Books versus BorrowingLICHTEN AIDER, Nancy.Journal of interlibrary loan, document supply & electronic reserve. 2007, Vol 18, Num 1, pp 9-15, 7 p.Article
Revenu et pouvoir d'achat : Le pouvoir d'achatDANIEL, Jean-Marc.Sociétal. 2007, Num 56, pp 56-57, issn 1274-3356, 2 p.Article
E-books: the future for publishers and librariesLYNCH, Kelly.Collection building. 2012, Vol 31, Num 2, pp 78-80, issn 0160-4953, 3 p.Article
Ecological purchase behaviour: insights from a Middle Eastern countryNEJATI, Mehran; SALAMZADEH, Yashar; SALAMZADEH, Aidin et al.International journal of environment and sustainable development. 2011, Vol 10, Num 4, pp 417-432, issn 1474-6778, 16 p.Article
Lean supply and price based global sourcing - The interconnectionSODERQUIST, K; NELLORE, R; CHANARON, J. J et al.2000, 23 p.Book
The impact of ERP on supply chain management : exploratory findings from a European Delphi study = L'impact de l'ERP sur la gestion de la chaîne d'approvisionnementAKKERMANS, H. A; BOGERS, P; YUCESAN, E et al.1999, 22 p.Book
La planification des tirs sur un site d'essais balistiquesFORGET, P; BOCTOR, F. F.2004, 9 p.Book
Sur la piste de la création durable de valeur à travers la chaîne logistiqueJOBIN, M. H; FRIEL, T.2001, 11 p.Book
L'intégration de la chaîne d'approvisionnement en contexte d'impartition en réseau : d'une stratégie transport à l'intégration des cyclesHALLEY, A; BIGRAS, Y; COLLIN, J et al.1999, 18 p.Book
Le marketing achat. Conception et état des pratiques dans les entreprises industrielles françaises en 1997BARRIOL, N.1998, 23 p.Book
La contribution de la gestion des approvisionnements aux objectifs de développement durableDESCHAMPS, I; JOHNSON, L.1994, 37 p.Book
Le marketing achat : vingt cinq ans d'histoireBARRIOL, N.1998, 29 p.Book
Inventory management under date-terms supplier trade credit with stochastic demand and leadtimeROBB, D. J; SILVER, E. A.The Journal of the Operational Research Society. 2006, Vol 57, Num 6, pp 692-702, issn 0160-5682, 11 p.Article
The Effect of Online Review Configurations, Prices, and Personality on Online Purchase Decisions: A Study of Online Review Profiles on eBaySHIH YUNG CHOU; PICAZO-VELA, Sergio; PEARSON, John M et al.Journal of Internet commerce. 2013, Vol 12, Num 1-4, pp 131-153, issn 1533-2861, 23 p.Article
The mediating role of consumer trust in an online merchant in predicting purchase intentionHONG, Ilyoo B; CHA, Hoon S.International journal of information management. 2013, Vol 33, Num 6, pp 927-939, issn 0268-4012, 13 p.Article
Justice, revenus et marché : Le pouvoir d'achatBIENAYME, Alain.Sociétal. 2007, Num 56, pp 61-65, issn 1274-3356, 5 p.Article
L'évolution du pouvoir d'achat des ménages : mesure et perception : Le pouvoir d'achatSociétal. 2007, Num 56, pp 74-79, issn 1274-3356, 6 p.Article
Réforme du marché des services et pouvoir d'achat : Le pouvoir d'achatD'ARVISENET, Philippe.Sociétal. 2007, Num 56, pp 85-90, issn 1274-3356, 6 p.Article
Buyer's Remorse or Missed Opportunity? Differential Regrets for Material and Experiential PurchasesROSENZWEIG, Emily; GILOVICH, Thomas.Journal of personality and social psychology. 2012, Vol 102, Num 2, pp 215-223, issn 0022-3514, 9 p.Article
HAUSSES DE PRIX DISSIMULÉES. Réactions du consommateur et enjeux pour la marque = Hidden price increases. Reactions of the consumer and stakes for markSERE DE LANAUZE, Gilles; SIADOU-MARTIN, Béatrice.Décisions marketing (Bruxelles). 2009, Num 56, pp 47-62, issn 0779-7389, 16 p.Article
Crunching numbers in acquisitions with dBaseGILLESPIE, J.Library software review. 1987, Vol 6, Num 4, pp 180-181, issn 0742-5759Article
Document delivery: A better option?KHALIL, M.Library journal (1976). 1993, Vol 118, Num 2, pp 43-47, issn 0363-0277Article
Impacts logistiques du commerce électroniqueBEAULIEU, M; TCHOKOGUE, A.2001, 23 p.Book
Inventory positioning in single product supply chains = Positionnement des stocks dans une chaîne d'approvisionnement à produit simpleIOANNOU, G; PRASTAKOS, G; SKINTZI, G et al.Les Cahiers du Management Technologique. 2001, Vol 11, Num 2, pp 33-40Article