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L'approvisionnement en commun : Partie I - Les enjeux du secteur québécois de la santéBEAULIEU, M; NOLLET, J.1999, 20 p.Book

Direct Purchase As a Function of Interlibrary Loan : Buying Books versus BorrowingLICHTEN AIDER, Nancy.Journal of interlibrary loan, document supply & electronic reserve. 2007, Vol 18, Num 1, pp 9-15, 7 p.Article

Revenu et pouvoir d'achat : Le pouvoir d'achatDANIEL, Jean-Marc.Sociétal. 2007, Num 56, pp 56-57, issn 1274-3356, 2 p.Article

E-books: the future for publishers and librariesLYNCH, Kelly.Collection building. 2012, Vol 31, Num 2, pp 78-80, issn 0160-4953, 3 p.Article

Ecological purchase behaviour: insights from a Middle Eastern countryNEJATI, Mehran; SALAMZADEH, Yashar; SALAMZADEH, Aidin et al.International journal of environment and sustainable development. 2011, Vol 10, Num 4, pp 417-432, issn 1474-6778, 16 p.Article

Lean supply and price based global sourcing - The interconnectionSODERQUIST, K; NELLORE, R; CHANARON, J. J et al.2000, 23 p.Book

The impact of ERP on supply chain management : exploratory findings from a European Delphi study = L'impact de l'ERP sur la gestion de la chaîne d'approvisionnementAKKERMANS, H. A; BOGERS, P; YUCESAN, E et al.1999, 22 p.Book

La planification des tirs sur un site d'essais balistiquesFORGET, P; BOCTOR, F. F.2004, 9 p.Book

Sur la piste de la création durable de valeur à travers la chaîne logistiqueJOBIN, M. H; FRIEL, T.2001, 11 p.Book

L'intégration de la chaîne d'approvisionnement en contexte d'impartition en réseau : d'une stratégie transport à l'intégration des cyclesHALLEY, A; BIGRAS, Y; COLLIN, J et al.1999, 18 p.Book

Le marketing achat. Conception et état des pratiques dans les entreprises industrielles françaises en 1997BARRIOL, N.1998, 23 p.Book

La contribution de la gestion des approvisionnements aux objectifs de développement durableDESCHAMPS, I; JOHNSON, L.1994, 37 p.Book

Le marketing achat : vingt cinq ans d'histoireBARRIOL, N.1998, 29 p.Book

Inventory management under date-terms supplier trade credit with stochastic demand and leadtimeROBB, D. J; SILVER, E. A.The Journal of the Operational Research Society. 2006, Vol 57, Num 6, pp 692-702, issn 0160-5682, 11 p.Article

The Effect of Online Review Configurations, Prices, and Personality on Online Purchase Decisions: A Study of Online Review Profiles on eBaySHIH YUNG CHOU; PICAZO-VELA, Sergio; PEARSON, John M et al.Journal of Internet commerce. 2013, Vol 12, Num 1-4, pp 131-153, issn 1533-2861, 23 p.Article

The mediating role of consumer trust in an online merchant in predicting purchase intentionHONG, Ilyoo B; CHA, Hoon S.International journal of information management. 2013, Vol 33, Num 6, pp 927-939, issn 0268-4012, 13 p.Article

Justice, revenus et marché : Le pouvoir d'achatBIENAYME, Alain.Sociétal. 2007, Num 56, pp 61-65, issn 1274-3356, 5 p.Article

L'évolution du pouvoir d'achat des ménages : mesure et perception : Le pouvoir d'achatSociétal. 2007, Num 56, pp 74-79, issn 1274-3356, 6 p.Article

Réforme du marché des services et pouvoir d'achat : Le pouvoir d'achatD'ARVISENET, Philippe.Sociétal. 2007, Num 56, pp 85-90, issn 1274-3356, 6 p.Article

Buyer's Remorse or Missed Opportunity? Differential Regrets for Material and Experiential PurchasesROSENZWEIG, Emily; GILOVICH, Thomas.Journal of personality and social psychology. 2012, Vol 102, Num 2, pp 215-223, issn 0022-3514, 9 p.Article

HAUSSES DE PRIX DISSIMULÉES. Réactions du consommateur et enjeux pour la marque = Hidden price increases. Reactions of the consumer and stakes for markSERE DE LANAUZE, Gilles; SIADOU-MARTIN, Béatrice.Décisions marketing (Bruxelles). 2009, Num 56, pp 47-62, issn 0779-7389, 16 p.Article

Crunching numbers in acquisitions with dBaseGILLESPIE, J.Library software review. 1987, Vol 6, Num 4, pp 180-181, issn 0742-5759Article

Document delivery: A better option?KHALIL, M.Library journal (1976). 1993, Vol 118, Num 2, pp 43-47, issn 0363-0277Article

Impacts logistiques du commerce électroniqueBEAULIEU, M; TCHOKOGUE, A.2001, 23 p.Book

Inventory positioning in single product supply chains = Positionnement des stocks dans une chaîne d'approvisionnement à produit simpleIOANNOU, G; PRASTAKOS, G; SKINTZI, G et al.Les Cahiers du Management Technologique. 2001, Vol 11, Num 2, pp 33-40Article

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